XML
„Demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Tyczyn w 2016 r.”
Gmina Tyczyn informuje, że realizacja zadania pn. „Demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Tyczyn w 2016 r.” jest dotowana na podstawie umowy Nr 123/2016/OZ/R/DA z dnia 14.07.2016r. zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie. Zadanie jest realizowane w ramach programu  priorytetowego „SYSTEM - Wspieranie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW, Część I – Usuwanie wyrobów zawierających azbest”. Kwota dotacji obejmuje środki NFOŚiGW i WFOŚiGW w Rzeszowie odpowiednio w kwocie 10 286,00 zł i 7 200,20 zł, stanowiące 50 % i 35% kosztów kwalifikowanych. 
 
 

Załączniki:

Nazwa plikuTyp plikuRozmiar
Informacja Plik pdf 177.03 KB
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Tyczynie
WytworzyłBarbara Popowicz - inspektor2016-07-29
Publikujący Andrzej Siwiec 2016-07-29 14:31
Modyfikacja Andrzej Siwiec 2016-08-05 12:43