OGŁOSZENIE
Burmistrz Tyczyna ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. administrowania BIP
i stroną internetową Gminy Tyczyn
w Urzędzie Miejskim w Tyczynie
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczno-informatyczne,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
- doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem stron internetowych w samorządach,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów dotyczących udostępniania informacji publicznej oraz obowiązku publikowania informacji i dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o drogach publicznych,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy na samodzielnym stanowisku,
- komunikatywność i kreatywność.
- Zakres wykonywanych zadań:
- prowadzenie i aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego;
- administrowanie stroną internetową Gminy Tyczyn;
- prowadzenie aplikacji mobilna Gmina;
- bieżąca naprawa i obsługa sprzętu kserograficznego znajdującego się w Urzędzie;
- zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie;
- sporządzanie umów o zezwolenie na wejście w teren;
- przygotowywanie decyzji o zajęciu pasa drogowego;
- wydawanie warunków technicznych na wykonanie zjazdów z dróg gminnych;
- wydawanie czasowych zezwoleń na przejazd drogami gminnymi samochodów o zwiększonym tonażu;
- prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg gminnych;
- zapewnienie właściwego oznakowania i organizacji ruchu na drogach gminnych;
- prenumerata czasopism;
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- kopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- zaświadczenie lekarskie (lekarza medycyny pracy) poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania o naborze danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922)
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem „Nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. administrowania BIP i stroną internetową Gminy Tyczyn” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn do dnia 24 marca 2017 r. lub przesłać pocztą na ww. adres.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.