Przejdź do treści
Urząd Miejski w Tyczynie
Herb Tyczyna
bip.gov.pl

OGŁOSZENIE Burmistrz Tyczyna ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. administrowania BIP i stroną internetową Gminy Tyczyn w Urzędzie Miejskim w Tyczynie

OGŁOSZENIE
 Burmistrz Tyczyna ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. administrowania BIP
i stroną internetową Gminy Tyczyn
w Urzędzie Miejskim w Tyczynie
 
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
 
  1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe techniczno-informatyczne,
  2. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
  3. doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem stron internetowych w samorządach,
  4. bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
 
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów dotyczących udostępniania informacji publicznej oraz  obowiązku publikowania informacji i dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej,
  2. znajomość ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o drogach publicznych,
  3. umiejętność sprawnej organizacji pracy na samodzielnym stanowisku,
  4. komunikatywność i kreatywność.
 
  1. Zakres wykonywanych zadań:
  1. prowadzenie i aktualizacja Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego;
  2. administrowanie stroną internetową Gminy Tyczyn;
  3. prowadzenie aplikacji mobilna Gmina;
  4. bieżąca naprawa i obsługa sprzętu kserograficznego znajdującego się w Urzędzie;
  5. zapewnienie właściwej informacji wizualnej w Urzędzie;
  6. sporządzanie umów o zezwolenie na wejście w teren;
  7. przygotowywanie decyzji o zajęciu pasa drogowego;
  8. wydawanie warunków technicznych na wykonanie zjazdów z dróg gminnych;
  9. wydawanie czasowych zezwoleń na przejazd drogami gminnymi samochodów o zwiększonym tonażu;
  10. prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg gminnych;
  11. zapewnienie właściwego oznakowania i organizacji ruchu na drogach gminnych;
  12. prenumerata czasopism;
 
  1. Wymagane dokumenty:
  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
  5. kopie świadectw pracy,
  6. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  7. zaświadczenie lekarskie (lekarza medycyny pracy) poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania o naborze danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922)
 
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem „Nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. administrowania BIP i stroną internetową Gminy Tyczyn” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn do dnia 24 marca 2017 r. lub przesłać pocztą na ww. adres.
 
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
 

 
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Tyczynie
WytworzyłUrząd Miejski w Tyczynie2017-03-08
Publikujący Andrzej Siwiec 2017-03-08 13:59
Urząd Miejski w Tyczynie
Urząd Miejski w Tyczynie, Rynek 18, 36-020 Tyczyn , tel. (0-17) 22-19-310 , e-mail: sekretariat@tyczyn.pl
Wygenerowano: 24 kwietnia 2024r. 01:01:43
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.