OGŁOSZENIE
Burmistrz Tyczyna ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. obsługi sekretariatu
w Urzędzie Miejskim w Tyczynie
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
1) Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
- co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem sekretariatu w samorządach,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
2) Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnych,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o pracownikach samorządowych,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy na samodzielnym stanowisku,
- komunikatywność i kreatywność.
3) Zakres wykonywanych zadań:
- prowadzenie kancelarii Urzędu, w tym:
- obsługa programu e-PUAP i el-Dok;
- przyjmowanie korespondencji oraz prowadzenie jej ewidencji w elektronicznych dziennikach podawczych;
- rozdzielanie korespondencji na poszczególne stanowiska pracy zgodnie
z dekretacją;
- wysyłanie korespondencji;
- ewidencjonowanie korespondencji w pocztowej książce nadawczej przesyłek poleconych;
- prowadzenie rejestru faktur;
- wykonywanie czynności związanych z załatwianiem skarg, wniosków i interpelacji oraz prowadzenie ich rejestru;
- udzielanie informacji interesantom i kierowanie ich do właściwych stanowisk organizacyjnych Urzędu;
- obsługa centrali telefonicznej, faksu oraz kserokopiarki;
- prowadzenie i aktualizacja podręcznych materiałów informacyjno-adresowych dla potrzeb Urzędu,
- obsługa techniczno-biurowa narad i zebrań organizowanych przez Burmistrza,
- prenumerata czasopism,
- prowadzenie ewidencji zakupu pozycji książkowych dla potrzeb Urzędu,
- wykonywanie i aktualizacja dokumentacji stałych dyżurów,
- koordynowanie prac związanych z ochroną danych osobowych w Urzędzie,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją programów pomocowych,
- zastępstwo na stanowisku ds. obsługi Rady Miejskiej w Tyczynie.
4) Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie lekarskie (lekarza medycyny pracy) poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania o naborze danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000).
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem „Nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. obsługi sekretariatu” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn do godz. 15.00 dnia 14 września 2018 r. lub przesłać pocztą na ww. adres.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.