RGO.6220.1.1.2022
 

O B W I E S Z C Z E N I E
Zawiadomienie o zakończeniu postępowania administracyjnego
 
 
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.Dz.U.2024.572) Burmistrz Tyczyna informuje, że zakończono zbieranie materiału dowodowego w sprawie wydania decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa i budowa drogi wojewódzkiej nr 878 Stobierna – Rzeszów - Dylągówka od m. Tyczyn do m. Kielnarowa od km około 5+645,74 do km około 7+426,57 wraz z odcinkami nawiązania oraz rozbiórką, budową, przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej, budowli  i urządzeń budowlanych”.
 
Strony postępowania w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia mają możliwość przed wydaniem decyzji wypowiedzieć się co do zebranych w sprawie dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Z aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn, pok. 24, I piętro od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30. Po tym terminie zostanie wydana decyzja.   
 
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.Dz.U.2024.1112) stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zgodnie z którym zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.  
                                                  
Janusz Błotnicki
Burmistrz Tyczyna   
                                                                
 
Obwieszczenie udostępniono w Biuletynie Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeń Urzędu  Miejskiego w Tyczynie w dniu 25.10.2025 r.
 
 
Otrzymują:
  1. Pełnomocnik
  2. Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie   
  3. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 KPA
  4. A/a.