Sekretarz Gminy
mgr inż Jadwiga Kłos
Rynek 18,
pok. nr 22,
36-020 Tyczyn
TEL.:
(0-17) 221 93 10 w. 42
bezpośredni (0-17) 229 93 30, (17) 230 49 42
E-MAIL:
sekretarz@tyczyn.pl
Do zadań i kompetencji sekretarza należy w szczególności:
- Organizuje pracę Urzędu Miejskiego, w związku z tym:
- opracowuje projekty regulaminu organizacyjnego urzędu i regulaminu pracy,
- ustala zakresy czynności dla poszczególnych stanowisk,
- informuje Burmistrza o konieczności dokonywania zmian personalnych,
- nadzoruje czas pracy pracowników samorządowych,
- organizuje stałe dokształcanie pracowników (szkolenia, kursy).
- nadzoruje praktyki zawodowe i staże absolwenckie,
- nadzoruje właściwe wydawanie środków na materiały biurowe i utrzymanie Urzędu,
- dba o wygląd budynku i jego otoczenie.
- Pełni stały nadzór nad funkcjonowaniem Urzędu i przeprowadza kontrolę wewnętrzną na polecenie Burmistrza na poszczególnych stanowiskach pracy.
- Prowadzi rejestr zarządzeń Burmistrza.
- Współpracuje z Radą Miejską i jest odpowiedzialny za właściwe przygotowanie materiałów pod obrady sesji.
- Nadzoruje kompletowanie dokumentacji z prac Rady Miejskiej oraz zbiorów bibliotecznych Urzędu ze szczególnym uwzględnieniem aktów prawnych.
- Wykonuje czynności związane ze składaniem oświadczeń majątkowych przez pracowników Urzędu, dyrektorów gminnych jednostek organizacyjnych i instytucji kultury.
- Nadzoruje przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej w zakresie załatwiania spraw, obiegu dokumentów, prawidłowego używania pieczęci.
- Kieruje pracą referatu organizacji i spraw obywatelskich.
- Nadzoruje i prowadzi sprawy z zakresu wyłaniania kandydatów na stanowiska dyrektorów szkół podstawowych i gimnazjum w drodze konkursu oraz powierzenia stanowiska.
- Współpracuje z Powiatowym Urzędem Pracy w celu organizowania prac interwencyjnych i robót publicznych w Gminie.
- Odpowiada za:
- opracowanie procedur załatwiania poszczególnych spraw,
- podnoszenie jakości usług świadczonych przez Urząd.