OGŁOSZENIE

Burmistrz Tyczyna ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. obronnych, zarządzania kryzysowego , obrony cywilnej, ochotniczych straży pożarnych w Urzędzie Miejskim w Tyczynie


Wymagania niezbędne:
 

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  6. Wykształcenie wyższe, magisterskie kierunki: wojskowe, zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo wewnętrzne.
  7. Minimum 3 letni staż pracy w administracji samorządowej lub służbach mundurowych z doświadczeniem w zakresie organizowania i prowadzenia szkoleń obronnych oraz prac w ramach zespołu zarządzania kryzysowego.
  8. Znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku, a w szczególności z zakresu ustaw:
  9. Znajomość i umiejętność obsługi programu Ms Office i Internetu.
  10. Prawo jazdy kat. B

Wymagania dodatkowe:

  1. Rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność i obowiązkowość.
  2. Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu min. komunikatywnym.
  3. Doświadczenie na stanowisku związanym z obronnością, zarządzaniem kryzysowym i obroną cywilną.
  4. Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do dokumentów niejawnych o klauzuli „poufne”, w przypadku braku dokumentu oświadczenie o braku sprzeciwu do poddania się przeprowadzeniu postępowania sprawdzającego.
  5. Umiejętność analitycznego myślenia.
  6. Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzanie zespołem,
  7. Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (kryzysowych).

Do głównych obowiązków na stanowisku ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania Kryzysowego i obrony przeciwpożarowej będzie należało:
 

  1. Prowadzenie spraw w zakresie obronności, a w szczególności:
  2. Prowadzenie spraw w zakresie Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego:
  3. Prowadzenie spraw w zakresie Ochrony Przeciwpożarowej

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny.
  2. Kwestionariusz osobowy .
  3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu zatrudnienia.
  4. Kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
  5. Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc zatrudnienia.
  6. Pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
  7. Pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych.
  8. Pisemne oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  10. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku, gdy kandydat jest osobą niepełnosprawną.
  11. Klauzula informacyjna dotycząca pozyskiwania danych osobowych.

List motywacyjny, CV kwestionariusz osobowy oraz pozostałe oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 

  1. Miejsce wykonywania pracy – Urząd Miejski w Tyczynie, ul. Rynek 18, budynek piętrowy bez windy.
  2. Stanowisko administracyjno- biurowe praca przy komputerze powyżej czterech godzin dziennie
  3. Wyjazdy w teren.
  4. Czas pracy 0,5 etatu – przeciętnie 20 godzin tygodniowo.
  5. Pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy.


W styczniu 2021 r. (miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 0,6.


Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:

Urząd Miejski w Tyczynie
ul. Rynek 18,
36-020 Tyczyn


lub składać osobiście w sali obsługi mieszkańców Urzędu Miejskiego w Tyczynie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 lutego 2021 r. do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją: „nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. obronnych, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, ochotniczych straży pożarnych w Urzędzie Miejskim w Tyczynie” (za datę doręczenia dokumentu przyjmuje się datę wpływu do Urzędu).

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osobą upoważnioną do bezpośredniego kontaktu z kandydatami jest Sekretarz Gminy tel. 172304942.

Dostarczając zgłoszenie rekrutacyjne/dokumenty aplikacyjne osobiście lub pocztowo na adres siedziby lub skrzynki e-mail Urzędu Miejskiego w Tyczynie zgadzacie się Państwo się na przetwarzanie przez Pracodawcę Państwa danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu obsługi niniejszego procesu naboru. Tym samym będziemy mogli odpowiedzieć na przesyłane przez Państwa aplikacje.

Szczegółowe informacje: https://bip.tyczyn.pl/OCHRONA_DANYCH_OSOBOWYCH