OGŁOSZENIE
Burmistrz Tyczyna ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
w Urzędzie Miejskim w Tyczynie
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe, magisterskie,
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
-
staż pracy w administracji samorządowej,
-
znajomość następujących ustaw: ustawa o dowodach osobistych, ustawa o ewidencji ludności, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o opłacie skarbowej , kodeks wyborczy,
-
znajomość języka obcego potwierdzona certyfikatem
-
znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
obowiązkowość, rzetelność, systematyczność i punktualność,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
-
prawo jazdy kat. B
2. Wymagania dodatkowe:
-
samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska,
-
wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
-
znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
-
znajomość ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o pracownikach samorządowych,
-
umiejętność sprawnej organizacji pracy na samodzielnym stanowisku,
-
wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
-
odporność na stres,
-
komunikatywność i kreatywność
3. Zakres wykonywanych zadań:
-
wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość poprzez:
- przyjmowanie wniosków w sprawie wydawania dowodów osobistych;
- wprowadzanie do systemu RDO danych niezbędnych do wydania nowego dowodu osobistego;
- wydawanie wyprodukowanego dowodu osobistego wnioskodawcy
-
aktualizacja kopert osobowych;
-
wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego;
-
prowadzenie ewidencji ludności pobytu stałego i czasowego poprzez:
- prowadzenie rejestru stałych mieszkańców;
- przyjmowanie zgłoszeń na pobyt stały i czasowy, wprowadzanie do systemu rejestrów państwowych;
- nadawanie numeru pesel
- wystawianie zaświadczeń o zameldowaniu, wymeldowaniu;
- prowadzenie postępowań o zameldowaniu i wymeldowaniu;
-
udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych , Pesel , Rejestru Mieszkańców,
-
wydawanie upoważnionym organom i instytucjom dokumentów przechowywanych w kopertach osobowych, prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji oraz udzielanie informacji,
-
prowadzenie teczek do przechowywania dokumentacji według poszczególnych zadań,
-
udział w pracach związanych z organizacją wyborów, prowadzenie rejestru wyborców, przygotowywanie spisów wyborców,
-
archiwizacja dokumentów,
4. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) – z uwzględnieniem stażu pracy w administracji,
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
-
poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów oraz innych, dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, oraz oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o posiadaniu uprawnień do prowadzenia pojazdów kat. B
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania o naborze danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem „Nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn dnia 21 lipca 2020 r. lub przesłać pocztą na ww. adres. Jako termin złożenia dokumentów uznaje się termin wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego w Tyczynie.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.