Burmistrz Tyczyna Tyczyn, dnia 21.07.2020 r.
ul. Rynek 18
36-020 Tyczyn
RGO.6220.1.1.2020
O B W I E S Z C Z E N I E
Zawiadomienie o zakończeniu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 z późn. zm.) Burmistrz Tyczyna informuje, że zakończono zbieranie materiału dowodowego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.:
„Przebudowa stacji paliw płynnych PKN ORLEN S.A. nr 1249 zlokalizowanej przy ul. Grunwaldzkiej 41 w Tyczynie na dz. nr ewid. 588/4 i 588/6 obr. 0001 Tyczyn”.
Strony postępowania w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia mają możliwość przed wydaniem decyzji wypowiedzieć się co do zebranych w sprawie dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Z aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn, w godzinach pracy Urzędu. Po tym terminie zostanie wydana decyzja.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.) stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego zgodnie z którym zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.
Burmistrz
Janusz Skotnicki
Otrzymują:
-
Pełnomocnik PKN ORLEN S.A.
-
Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 KPA
-
A/a.