OGŁOSZENIE
Burmistrz Tyczyna ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. archiwum i BHP
w Urzędzie Miejskim w Tyczynie
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- kurs kancelaryjno-archiwalny,
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
- co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem archiwum w samorządach,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
- znajomość przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresów działania archiwów zakładowych;
- znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i informacji niejawnych;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o pracownikach samorządowych;
- umiejętność sprawnej organizacji pracy na samodzielnym stanowisku;
- komunikatywność i kreatywność.
- Zakres wykonywanych zadań:
- Nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie.
- Prowadzenie archiwum Urzędu:
1) przyjmowanie dokumentacji od pracowników,
2) udostępnianie dokumentów przechowywanych w archiwum,
3) brakowanie dokumentów,
4) przekazywanie akt z archiwum Urzędu do Komisarza Wyborczego i Archiwum Państwowego,
5) sporządzanie sprawozdań do Archiwum Państwowego.
- Prowadzenie spraw z zakresu BHP w Urzędzie.
- Obsługa Systemu Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie świadectw pracy,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- zaświadczenie lekarskie (lekarza medycyny pracy) poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania o naborze danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem „Nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. archiwum i BHP” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn do godz. 15.00 dnia 18 sierpnia 2017 r. lub przesłać pocztą na ww. adres.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.