BURMISTRZ
Burmistrz Gminy
mgr inż. Janusz Skotnicki
Rynek 18,
pok. nr 20,
36-020 Tyczyn
TEL.:
(0-17) 221 93 10,
e-mail:
burmistrz@tyczyn.pl
PRZYJMOWANIE STRON:
w każdy poniedziałek od 800 do 1700
BURMISTRZ JEST:
-
- kierownikiem zakładu pracy, jakim jest Urząd Miejski,
- terenowym organem obrony cywilnej,
- przełożonym pracowników zajmujących kierownicze stanowiska w jednostkach organizacyjnych gminy,
- organem podatkowym I instancji w rozumieniu ordynacji podatkowej,
- organem administracji publicznej w rozumieniu K.p.a.
DO ZADAŃ I KOMPETENCJI BURMISTRZA NALEŻY W SZCZEGÓLNOŚCI:
-
- wykonywanie uchwał Rady Miejskiej oraz innych zadań zastrzeżonych w przepisach prawa do jego wyłącznej właściwości,
- przygotowywanie projektów uchwał i określanie sposobu ich wykonania,
- reprezentowanie gminy na zewnątrz i prowadzenie negocjacji w sprawach dotyczących gminy,
- nadzorowanie realizacji budżetu gminy,
- gospodarowanie mieniem komunalnym,
- prowadzenie polityki kadrowej w Urzędzie Miejskim,
- zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- udzielanie pełnomocnictw w sprawach należących do jego wyłącznej kompetencji,
- ustanawianie przepisów porządkowych w formie zarządzeń, w przypadkach niecierpiących zwłoki,
- wydawanie poleceń służbowych i zarządzeń dotyczących działalności Urzędu Miejskiego,
- ponoszenie odpowiedzialności za ochronę informacji niejawnych, które w Urzędzie są wytwarzane, przekazywane lub przechowywane.
Burmistrz Gminy
mgr inż. Janusz Skotnicki
Rynek 18,
pok. nr 20,
36-020 Tyczyn
TEL.:
(0-17) 221 93 10,
e-mail:
burmistrz@tyczyn.pl
PRZYJMOWANIE STRON:
w każdy poniedziałek od 800 do 1700
BURMISTRZ JEST:
-
- kierownikiem zakładu pracy, jakim jest Urząd Miejski,
- terenowym organem obrony cywilnej,
- przełożonym pracowników zajmujących kierownicze stanowiska w jednostkach organizacyjnych gminy,
- organem podatkowym I instancji w rozumieniu ordynacji podatkowej,
- organem administracji publicznej w rozumieniu K.p.a.
DO ZADAŃ I KOMPETENCJI BURMISTRZA NALEŻY W SZCZEGÓLNOŚCI:
-
- wykonywanie uchwał Rady Miejskiej oraz innych zadań zastrzeżonych w przepisach prawa do jego wyłącznej właściwości,
- przygotowywanie projektów uchwał i określanie sposobu ich wykonania,
- reprezentowanie gminy na zewnątrz i prowadzenie negocjacji w sprawach dotyczących gminy,
- nadzorowanie realizacji budżetu gminy,
- gospodarowanie mieniem komunalnym,
- prowadzenie polityki kadrowej w Urzędzie Miejskim,
- zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
- wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,
- udzielanie pełnomocnictw w sprawach należących do jego wyłącznej kompetencji,
- ustanawianie przepisów porządkowych w formie zarządzeń, w przypadkach niecierpiących zwłoki,
- wydawanie poleceń służbowych i zarządzeń dotyczących działalności Urzędu Miejskiego,
- ponoszenie odpowiedzialności za ochronę informacji niejawnych, które w Urzędzie są wytwarzane, przekazywane lub przechowywane.