„Demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Tyczyn w 2016 r.”
Gmina Tyczyn informuje, że realizacja zadania pn. „Demontaż, zbieranie, transport oraz unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Tyczyn w 2016 r.” jest dotowana na podstawie umowy Nr 123/2016/OZ/R/DA z dnia 14.07.2016r. zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie. Zadanie jest realizowane w ramach programu priorytetowego „SYSTEM - Wspieranie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW, Część I – Usuwanie wyrobów zawierających azbest”. Kwota dotacji obejmuje środki NFOŚiGW i WFOŚiGW w Rzeszowie odpowiednio w kwocie 10 286,00 zł i 7 200,20 zł, stanowiące 50 % i 35% kosztów kwalifikowanych.