OGŁOSZENIE - Burmistrz Tyczyna ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Urzędzie Miejskim w Tyczynie
OGŁOSZENIE
Burmistrz Tyczyna ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Urzędzie Miejskim w Tyczynie
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, magisterskie,
- posiada obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
- staż pracy w administracji samorządowej,
- znajomość następujących ustaw: ustawa o dowodach osobistych, ustawa o ewidencji ludności, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o opłacie skarbowej , kodeks wyborczy,
- znajomość języka obcego potwierdzona certyfikatem
- znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych,
- umiejętność pracy w zespole,
- obowiązkowość, rzetelność, systematyczność i punktualność,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- prawo jazdy kat. B
- samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska,
- wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
- znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o pracownikach samorządowych,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy na samodzielnym stanowisku,
- wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
- odporność na stres,
- komunikatywność i kreatywność
-
wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość poprzez:
- przyjmowanie wniosków w sprawie wydawania dowodów osobistych;
- wprowadzanie do systemu RDO danych niezbędnych do wydania nowego dowodu osobistego;
- wydawanie wyprodukowanego dowodu osobistego wnioskodawcy - aktualizacja kopert osobowych;
- wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego;
-
prowadzenie ewidencji ludności pobytu stałego i czasowego poprzez:
- prowadzenie rejestru stałych mieszkańców;
- przyjmowanie zgłoszeń na pobyt stały i czasowy, wprowadzanie do systemu rejestrów państwowych;
- nadawanie numeru pesel
- wystawianie zaświadczeń o zameldowaniu, wymeldowaniu;
- prowadzenie postępowań o zameldowaniu i wymeldowaniu; - udostępnianie danych z Rejestru Dowodów Osobistych , Pesel , Rejestru Mieszkańców,
- wydawanie upoważnionym organom i instytucjom dokumentów przechowywanych w kopertach osobowych, prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji oraz udzielanie informacji,
- prowadzenie teczek do przechowywania dokumentacji według poszczególnych zadań,
- udział w pracach związanych z organizacją wyborów, prowadzenie rejestru wyborców, przygotowywanie spisów wyborców,
- archiwizacja dokumentów,
- życiorys (CV) – z uwzględnieniem stażu pracy w administracji,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów oraz innych, dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, oraz oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu uprawnień do prowadzenia pojazdów kat. B
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania o naborze danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781).
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem „Nabór na wolne stanowisko podinspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych” w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn dnia 21 lipca 2020 r. lub przesłać pocztą na ww. adres. Jako termin złożenia dokumentów uznaje się termin wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego w Tyczynie.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.