Przejdź do treści
Urząd Miejski w Tyczynie
Herb Tyczyna
bip.gov.pl

ZARZĄDZENIE NR 39.2022 BURMISTRZA TYCZYNA z dnia 19 kwietnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Borku Starym

   ZARZĄDZENIE NR 39.2022
BURMISTRZA TYCZYNA
z dnia 19 kwietnia 2022 r.
w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora
Szkoły Podstawowej w Borku Starym
 
 
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559), art. 29 ust. 1 pkt 2 i art. 63 ust. 1,3 i 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2021 r. poz. 1082), § 1 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1428), zarządza się co następuje:
 
  • 1. 1. Ogłasza się konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Borku Starym,  Borek Stary 67, 36-020 Tyczyn.
2.  Treść ogłoszenia o konkursie stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
3. Ogłoszenie o konkursie zamieszcza się na stronie internetowej BIP Urzędu, na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn, w Biuletynie Informacji Publicznej Podkarpackiego Kuratora Oświaty w Rzeszowie.
  • 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Gminnego Zespołu Obsługi Szkół w Tyczynie
  • 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
BURMISTRZ TYCZYNA
 
                                                                                                                      Janusz Skotnicki
 
 
 
 
 
                       
 
Załącznik do Zarządzenia Nr 39.2022
                                                                                  Burmistrza Tyczyna
                                                                                   z dnia 19 kwietnia 2022 r.
 
OGŁOSZENIE O KONKURSIE
 
Burmistrz Tyczyna ogłasza konkurs na stanowisko :
 
Dyrektora  Szkoły Podstawowej w Borku Starym,
 
I. Organ prowadzący szkołę:
 
Gmina Tyczyn, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn
II. Nazwa i adres szkoły, której dotyczy konkurs
Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego, Borek Stary 67, 36-020 Tyczyn
 
III. Wymagania wobec kandydatów:
 
Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r. poz. 1449) oraz wymagania wynikające z  Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1428)
 
IV. Wymagane dokumenty:
 
Oferty osób przystępujących do konkursu, zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1428), powinny zawierać:
 
1.  uzasadnienia przystąpienia do konkursu oraz koncepcji funkcjonowania i rozwoju szkoły,
2. życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
a) stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela, albo
b) staż pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
c) staż pracy, w tym staż pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
3. oświadczenie zawierające następujące dane osobowe kandydata:
a) imię (imiona) i nazwisko,
b) datę i miejsce urodzenia,
c) obywatelstwo,
d) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji),
4.poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w pkt. 2:
świadectw pracy, zaświadczeń  o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres  zatrudnienia.
5.poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich  lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych, z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
6. w przypadku cudzoziemca – poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia:
a) dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub
b) dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
c) dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego,
7. poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
8. oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
10. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2021 r., poz. 289),
11. oświadczenie o dopełnienie obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa
z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 1633) – w przypadku kandydata
na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.,
12. poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopia aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
13. poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
14. w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego – oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1762), lub karą dyscyplinarną o której mowa w art. 276 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. –  Prawo  o szkolnictwie wyższym i nauce (tj. Dz. U. z 2017 poz. 2183), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.),
15. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni  praw publicznych,
16. podpisana odręcznie klauzula o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Burmistrza Tyczyna w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jestem świadomy(a), że cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem ";
17. podpisane odręcznie oświadczenie kandydata o zgodzie na przetwarzanie dodatkowych danych kontaktowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej (e-mail) w celu zapewnienia sprawnej komunikacji w trakcie procesu rekrutacji przez Urząd Miejski w Tyczynie, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Jestem świadomy(a), że podanie danych jest dobrowolne. Jedyną konsekwencją niepodania danych będzie wydłużenie czasu korespondencji ze względu na konieczność wysłania wszystkich istotnych informacji w pocztą tradycyjną. Jestem świadomy, że udzieloną zgodę mogę wycofać w dowolnym momencie kontaktując się inspektorem ochrony danych za pomocą adresu email daneosobowe@tyczyn.pl lub bezpośrednio z Urzędem Miejskim w Tyczynie pod numerem telefonu 17 22-19-310. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem".
 
Uwaga !
Wszystkie dokumenty sporządzone osobiście przez kandydata winny być przez niego własnoręcznie podpisane i opatrzone datą sporządzenia.
W przypadku kopii dokumentów powinny one posiadać podpisaną przez kandydata klauzulę o treści
„ stwierdzam zgodność z oryginałem” oraz datę ich składania.

V.  Informacja o sposobie i terminie składnia ofert:
1. Oferty zawierające komplet dokumentów należy składać osobiście lub drogą pocztową w zamkniętej kopercie z podanym na niej imieniem, nazwiskiem, adresem zwrotnym, numerem telefonu kandydata oraz dopiskiem :
„ Konkurs na stanowisko Dyrektora Szkoły Podstawowej w Borku Starym”
w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Tyczynie lub korespondencyjnie na adres Urząd Miejski w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn w terminie do dnia 4 maja 2022 r. - włącznie w dniach  i godzinach pracy urzędu.
2. O zachowaniu terminu decyduje data rzeczywistego wpływu oferty do Urzędu Miejskiego w Tyczynie, ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn.
3. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
4. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Burmistrza Tyczyna. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Kandydat zgłasza się na konkurs z dokumentem tożsamości.
 
BURMISTRZ TYCZYNA
Janusz Skotnicki 

KLAUZULA INFORMACYJNA O ZASADACH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W POSTĘPOWANIU KONKURSOWYM
Dostarczając zgłoszenie rekrutacyjne/dokumenty aplikacyjne osobiście lub pocztowo na adres siedziby Urzędu  Miejskiego w Tyczynie zgadzacie się Państwo na przetwarzanie przez Pracodawcę Państwa danych osobowych, zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu obsługi niniejszego postępowania konkursowego. Tym samym będziemy mogli odpowiedzieć na przesyłane przez Państwa aplikacje.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Państwa danych osobowych jest  Urząd Miejski w Tyczynie z siedzibą pod adresem ul. Rynek 18, 36-020 Tyczyn,
Państwa dane osobowe wykorzystujemy wyłącznie w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Borku Starym. Państwa dane osobowe wykorzystujemy na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz Państwa dobrowolnie udzielonej zgody oraz w zakresie, który wynika z przepisów Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO w zw. z art. 221 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy w zw. z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe i aktami wykonawczymi do tej ustawy w postaci rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej. Pozostałe dane osobowe, które zawarli Państwo w swojej aplikacji (np. Państwa wizerunek) również wykorzystujemy na podstawie dobrowolnej zgody, którą wyraziliście Państwo przekazując nam swoje zgłoszenia rekrutacyjne. Podanie tych danych nie jest jednak konieczne do wzięcia udziału w postępowaniu konkursowym.
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Dane osobowe wybranego kandydata w postaci jego imienia i nazwiska umieszczone zostaną w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tyczynie  oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Tyczyn, na okres sześciu miesięcy. Okres ten liczony będzie od dnia umieszczenia informacji na tablicy informacyjnej lub w Biuletynie Informacji Publicznej.
W trosce o zapewnienie pełnej transparentności procesu rekrutacyjnego, dokumenty aplikacyjne osób zgłaszających się do udziału w procesie naboru przechowywane będą odpowiednio: przez sześć miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym w postępowaniu konkursowym Po upływie tych terminów dokumenty te zostaną zwrócone właścicielom na ich żądanie lub zostaną trwale zniszczone.
Państwa dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (takich jak hosting) oraz dostawcom systemów informatycznych. Ponadto, dane osobowe będą mogły zostać udostępnione podmiotom, które na podstawie przepisów prawa, mogą uzyskać do nich dostęp (np. sądy, Policja, prokuratura).
W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem: tyczyn@tyczyn.pl bądź z inspektorem ochrony danych pod adresem : daneosobowe@tyczyn.pl. Nasza Ogólna polityka informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się pod adresem: https://bip.tyczyn.pl/OCHRONA_DANYCH_OSOBOWYCH
PAŃSTWA PRAWA
Posiadacie Państwo prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia swoich danych (na których przetwarzanie wyraziliście Państwo zgodę) do innego administratora. Posiadacie Państwo także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że wykorzystujemy informacje dotyczące Państwa osoby z naruszeniem przepisów prawa. Macie Państwo także prawo wycofania zgody na wykorzystanie danych osobowych w procesie rekrutacji. Cofnięcie zgody na wykorzystanie danych osobowych nie działa jednak wstecz - oznacza to, że wywołuje skutek począwszy od momentu w którym zostało przekazane do wiadomości Pracodawcy. Fakt wycofania zgody pozostaje zatem bez wpływu na zgodność z prawem tego przetwarzania, którego dokonano przed momentem wycofania udzielonej wcześniej zgody.
INFORMACJA O DOBROWOLNOŚCI, ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI ORAZ PROFILOWANIU
Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu konkursowym - podanie tych informacji jest wymagane przez przepis powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej. Odmowa podania danych osobowych wynikających z warunków ogłoszenia spowoduje odrzucenie Państwa kandydatury. Państwa dane nie zostaną poddane procesowi zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane.
powrot
Podmiot publikującyUrząd Miejski w Tyczynie
WytworzyłEwelina Wyżykowska - Kierownik GZOS2022-04-19
Publikujący Klaudia Skoczylas-Kopiec 2022-04-19 09:00
Urząd Miejski w Tyczynie
Urząd Miejski w Tyczynie, Rynek 18, 36-020 Tyczyn , tel. (0-17) 22-19-310 , e-mail: sekretariat@tyczyn.pl
Wygenerowano: 19 kwietnia 2024r. 01:45:26
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.